wtorek, 13 grudnia 2016

Kim jesteśmy?

Cześć! Trafiłeś do nas i na pewno się nie zawiedziesz jesteśmy mieszanką dwóch, momentami zupełnie różnych osobowości, którzy razem tworzą ciekawe połączenie dwóch światów, które miejmy nadzieję w przyjemny dla Ciebie sposób zaprezentujemy na tym blogu. A teraz krótko o nas! :)


O niej
Cześć, mam na imię Ola, mam 18 lat i razem z Mikołajem będę prowadziła tego bloga. Interesuję się literaturą i właśnie o niej piszę mojego drugiego bloga. Poza tym moją pasją jest speeedcubing, kocham filmy i gry. 


O nim
To teraz ja! Mam na imię Mikołaj i wspólnie z moją Olą poprowadzę dla Was tego bloga. Interesuję się sportem, a w szczególności koszykówką z tą spod znaku NBA na czele. Ponadto uwielbiam bajki i różne formy szeroko pojętej sztuki.
O nas
Razem jesteśmy od 4. maja 2015r.. Będziemy dla Was pisać o naszych zainteresowaniach, o obejrzanych filmach. Będziemy komentować aktualności i dzielić się z Wami naszymi przemyśleniami. Postanowiliśmy pisać, ponieważ obydwoje mamy zbyt dużo do powiedzenia. Mamy nadzieję, że przyjmiecie nas z entuzjazmem i będziecie częściej odwiedzać naszego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz